fredag 10 februari 2012

Mina Harry Pottersaker 6 ~ Breven

Kolla breven! Undra vem dessa kommer ifrån... om inte...
 
...Hogwarts!!!!

 Jag kom in! :-D





Men tyvärr kom breven fram för sent... 

 Men fina är de i alla fall! 

Dessa brev fick jag när jag fyllde 18, tillsammans med halsduken, som jag fick av mina fina vänner! De hade fixat allt så jättebra, som om breven faktiskt kom från Hogwarts på riktigt! Ifall det inte går att läsa vad det står på det tredje brevet så står det att breven som skickades till mig 2003 kom bort i en storm, och att det tyvärr är för sent för mig att börja på Hogwarts. För att be om ursäkt för detta fick jag en Ravenclawhalsduk! 
Mina kompisar är verkligen påhittiga och jag blev precis lika glad för breven som jag blev för halsduken, för visst är de otroligt bra gjorda? Jag älskar hur de har fått breven att se gamla ut, och det var till och med fjädrar på kuverten, och märken efter klor! Nu har jag ramat in breven och hängt upp dem på väggen så jag kan se dem varje dag! :-)

Åhh.. Vad jag hatar att lägga upp bilder på blogger..Det går ju typ inte att fixa till dem som man vill ha dem! Fast det kanske bara är jag som har lite för dåligt tålamod. Skulle egentligen inte vara denna ordning, men det GÅR bara inte att fixa till. Så det får bli bra så här. Jag tycker det blev okej i alla fall! ;-)


1 kommentar:

  1. OMG vilka underbara vänner du måste ha!
    Stört avundsjuk måste jag säga =).

    SvaraRadera