fredag 16 mars 2012

Min läsning i februari

En lite sen sammanfattning av vad jag läste förra månaden... Kommer jag ens ihåg vad jag läste? Jo just det...!

Antal lästa böcker: 3

Böcker på svenska: 1
Abarat av Clive Barker

Böcker på engelska: 2
Nightmare Academy #1: Charlie's monsters av Dean Lorey
I Am Number Four av Pittacus Lore
 
Bästa boken:


Nightmare Academy!!!!! Jag blev väldigt förvånad över att den var så bra som den var!!
 
Besvikelsen: 
Att jag är så långsam på att läsa nu för tiden...

Den här månaden var ändå helt okej! Om jag läser 3 böcker varje månad kommer jag inte komma upp i 40 böcker, men om jag läser fler vissa månader (som t.ex på sommaren) så kommer jag att hinna!

Halva mars har nu gått och jag har endast läst en halv bok... Varför läser jag Silence?! Jag tycker ju inte om serien! Nora... herregud. Dummare karaktär finns inte... Men jag ska försöka läsa ut den i helgen (mellan allt tentaplugg... kommer ju gå...) På måndag(!) kommer böcker jag har beställt från Amazon! :-D Jag beställde totalt 10 böcker.. Jag visar vilka det är när jag har fått dem! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar