tisdag 21 februari 2012

Varför jag inte har ändrat design på ett år

Jo, detta är precis varför jag inte har försökt tidigare. För det första har jag inte tålamodet. Dessutom har jag inte programmet till det. Eller jag har ett gratisprogram, men jag förstår inte hur det fungerar... Jag kan helt enkelt inte. Och det jag försöker med blir aldrig som jag har tänkt mig det.

Men igår så försökte jag i alla fall... men det gick inte så bra. Den headern jag har nu är bara tillfällig, som jag gjorde för att se ifall det fungerade. Sedan gjorde jag en ny, som var lite (eller mycket) finare, men så hängde sig programmet så allt försvann. Galet. Jag kanske försöker igen, men om det hänger sig igen. Då vet jag inte vad jag gör. Då blir det enklast möjliga. I Paint. Inte för att den kommer bli så komplicerad i alla fall, men Paint är inte bra.

Nu ska jag göra ett försök till. Eller... Ska jag läsa lite istället..? 

Jag vet att denna bäver dyker upp hela tiden, men jag håller
på lära mig fotografera, och den är en bra modell att öva på. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar