torsdag 3 november 2011

Tack!!!

Jag blev glad, men också väldigt förvånad när jag fick denna, med tanke på hur sällan jag har bloggat den senaste tiden (läs: typ hela året.). Jag blev förvånad över att någon faktiskt läser, och dessutom tycker att min blogg nästan är lite kul att läsa! Tack så himla mycket, Anna som bloggar på saganomsagorna för denna! Jag blev så glad!!

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Dessa är reglerna som man ska följa när man har fått awarden. Jag har klistrat in awarden och tackat (tack igen!!!) och nu ska jag välja ut fem personer som ska få awarden.


Alla jag vet vars blogg jag följer har redan fått en, eller många såna här.  Vilket jag kan förstå eftersom de är så duktiga allihop! :-) Men eftersom ni alla redan har fått många awards så behöver ni inte ge vidare.  Men det här är i alla fall några av de jättebra bloggarna jag läser:

 Amelies boktips - den första bokbloggen jag läste, faktiskt! Och det är en jättefin blogg! :-D
 Andrea i boklandet - skriver intressanta inlägg!
 Photos and books - bra inlägg och jättefina bilder på böcker (och annat)!

Och sedan några fler jättebra bloggar! :-)

1 kommentar:

  1. Åh, tack så mycket! :) Gillar din bokblogg också och följer den via bloglovin :)

    SvaraRadera