måndag 26 september 2011

Snart i min bokhylla!

Jag har äntligen, äntligen beställt boken jag längtat efter att få äga så länge! Ja, ända sedan jag läste den första gången faktiskt! Jag har äntligen beställt Bläckhjärta av Cornelia Funke!  :-D När den kommer så kommer jag bara att sitta och titta på den för den är så fin. Och sedan kommer jag läsa den och skriva upp alla fina citat som finns i den!

Men för mitt eget bästa så hoppas jag att den kommer på fredag, inte tidigare, för annars kommer jag nog inte att kunna plugga. Men på fredag när jag kommer hem så hoppas jag att den har kommit för då kan jag krypa ner i soffan och läsa - utan att känna ångesten över att jag borde plugga. Men den kommer säkert komma på måndag... Sådan tur har jag alltid. Men man kan ju alltid hålla tummarna. :-)

Jag beställde också "The people of sparks" av Jeanne Duprau. Det är fortsättningen på "The city of Ember".

1 kommentar:

  1. Svar: Nu blev jag nyfiken på vad du menade med det.. Ska bli kul att få reda på det när jag läser den.. när det nu blir :P

    Angående ditt inlägg: Antar att du beställde inbunden? ;)

    SvaraRadera