lördag 24 september 2011

Bookshelf tour!

Nu har jag gjort min första Bookshelf tour! Jag har inte så många böcker jämfört med andra bokbloggare, men det är mest för att jag inte har haft någon bokhylla att ställa böckerna i -förrän nu! :-D Jag glömde att säga det i inlägget att jag har organiserat mina böcker efter hur stora de är, typ. Alltså inbundna för sig, stora pocket för sig. Serier tillsammans och så. Allt för att det ska se så fint ut som möjligt. Jag filmade detta med min systemkamera, så ljudet kanske inte är det bästa (och jag pratar tyst), men jag hoppas att man hör vad som sägs i alla fall. ;-)

Och ursäkta för min dåliga humor...

1 kommentar:

  1. Roligt med Bookshelf-tour :)
    Älskar Dobby-tavlan och den gröna bävern! :D

    Jag gillar Vargbröder jättemycket :) Du borde ge den en chans till tycker jag!

    SvaraRadera