fredag 2 september 2011

Ny bok: Gone


Jag köpte en bok idag!!! Det fick bli denna: Gone av Michael Grant. Jag valde bok på ett lite annorlunda sätt. Jag tänkte: "Boken ska vara på engelska och beskrivningen på baksidan får inte ha med kärlek att göra..." Alltså blev det denna, för alla andra handlade om kärlek... Jag kände mig bara så anti till alla kärleksböcker just då. Gone kanske innehåller massa kärlek, vad vet jag.. Men handlingen är i alla fall inte kärlek...

Bara jag läser ut "Ful eller snygg?" snart... Det går lite långsamt. Dock så tror jag att den är anledningen till att jag inte ville köpa en kärleksbok idag. Inte för att den direkt handlar om kärlek, men... den är lite jobbig kan jag erkänna... Men den kanske blir spännande snart.

Oj vad jag svamlar... Nu ska jag gå och läsa lite så jag sedan kan börja med Gone...

Haha, jag vet inte om jag gillar omslaget, så skärpan blev på grässtrået....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar