fredag 2 september 2011

Min läsning i augusti

Okej, en bok igen... Jag ska inte skylla på att jag har flyttat och bor i en helt ny stad helt själv och har börjat på universitetet. Oj, nu skyllde jag på det i alla fall... Ja, så är fallet i alla fall, inte mycket mer att göra.
Men man kan säga att jag har läst en och en halv bok, för jag läste halva Sirenen också, men jag var tyvärr tvungen att lämna tillbaka den, snyft...

Just det! Jag har ju lyssnat på en bok också! Det är typ otroligt - jag klarade av att lyssna på en bok som inte var Harry Potter! Det var inte ens en barnbok. Jag lyssnade på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Alltså, den var faktiskt helt okej, helt skum och skruvad, men på ett bra sätt. Jag ska skriva en recension på den snarast! :)

Denna månad har jag läst/lyssnat på
Ful av Scott Westerfeld
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson

Månadens besvikelse
Att jag hann läsa så få böcker

Bästa bok
Ehmm... jag vet inte... Dessa böcker var så olika så jag vet inte riktigt hur jag ska säga vilken av dem som var bäst... Men Hundraåringen var lätt bäst skriven och hade de roligaste karaktärerna, så därför får det bli den! 

Jag har lärt mig
Bara det är en bra uppläsare och en bra (eller konstig) bok så går det faktiskt att lyssna på den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar