söndag 1 maj 2011

Min läsning i april

Jag förstår inte vad som har tagit åt mig. Jag läser ju nästan aldrig längre! Eller jag läser nästan aldrig ut en bok längre! Denna månad har jag endast läst ut en bok, Ondvinter. Det är riktigt dåligt tycker jag. Men anledningen till detta tror jag är att jag har läst flera böcker samtidigt, vilket gör att det tar väldigt lång tid innan jag läst ut en bok. Just nu läser jag Musselstranden (måste vara utläst på onsdag då vi ska ha bokprat), Jorden runt på 80 dagar och Eragon. Jag började först läsa Eragon, sedan började jag av någon anledning läsa Jorden runt på 80 dagar. Sedan när jag åkte bort på lovet läste jag Eragon och Musselstranden. Blev dock inte så mycket läsning då eftersom jag ville vara med min familj så mycket som möjligt. Denna vecka har varit galen, jag har typ suttit med olika skoluppgifter fram till tolv på natten varje kväll från tisdag till fredag. Men nu är projektarbetet inlämnat och klart så snart kan jag titulera mig författare av en receptbok!

Hoppas och tror att maj månad ska bli bättre när det kommer till läsning. Jag ska snart läsa Cirkeln och jag har hört att den är väldigt bra så jag kanske fastnar och läser ut den jättesnabbt. Hoppas också att jag inte har allt för mycket prov denna månad, fast det vet jag att jag redan har... I alla kurser kommer jag antagligen ha någon sorts uppgift att göra, som säkert kommer få mig att stanna uppe till över tolv många dagar för att hinna klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar