lördag 28 april 2012

Jag är tillbaka!

Jag är inte försvunnen, jag har inte glömt bloggen och jag har egentligen ingen ursäkt till att inte ha bloggat. Förutom att min dator är trasig och skärmen ser rosa ut, men efter att ha skrivit fyra (!) labrapporter på datorn har jag vant mig. Så nu måste jag ta tag i det här. Fastän det inte är lika kul när man nästan inte ser vad det är man skriver. Sedan har jag också haft tre tentor, så jag har inte direkt haft tid att skriva, eller läsa heller för den delen. Har jag läst någon bok i april? Nej, det har jag inte. Och jag är så besviken på mig själv! Men nu ska det bli ändring på det, för nu har jag äntligen Eld i mina händer! Och jag är så sjukt taggad på att läsa den! :-D (Ska bara skriva klart den femte och sista labrapporten... Sen ska jag fortsätta läsa...)
Och en recension kommer snart på The fault in our stars!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar