måndag 5 december 2011

Mina Harry Pottersaker 1 ~ Muggen

Hej hallå!
Jag är inte försvunnen, borttappad till en annan värld som man skulle kunna tro... Möjligen till kemins värld.. Men det ska vi inte tala om nu! I alla fall... Nu har jag haft en ofrivillig paus på två veckor så nu tänkte jag bli lite mer aktiv här! Därför tänkte jag visa alla mina Harry Potter-saker! Jag har samlat på mig en hel del under åren, vissa hemmgjorda, andra köpta saker. I alla fall är det saker jag tycker om väldigt mycket, eftersom Harry Potter är något som betyder otroligt mycket för mig. Därför tänkte jag visa en sak varje dag den här veckan! För jag har sju saker jag vill visa! Är det inte lite coolt? Sju Harry Potter-saker - sju dagar - sju horrokruxer - sju - det mäktigaste magiska talet!

 MUGGEN

Den här muggen är min favoritmugg! Den är stor och och passar perfekt till en god kopp te (eller "a nice cup of tea" som de skulle ha sagt i England). Jag använder den varje dag när jag dricker mitt te, det känns på något vis lyxigare när jag får dricka ur denna än när jag använder vanliga muggar. Den här muggen är helt enkelt bäst! Älskar att den är så underbart fin också! Kvalitén är också den bästa, den nöts aldrig ut, trycket (eller vad man ska säga) försvinner aldrig! Jag älskar denna mugg! På muggen ser man Harry, Hermione och Hedwig! :-)




Förresten, Harry Potter fick en egen kategori nu! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar