fredag 21 oktober 2011

Alla verkar göra denna nu, så jag tänkte, varför inte följa strömmen? :-)
 
Hej!  Låt den rätte komma in...
Vem är du? I am number four
Hur önskar du att du kunde vara? Reckless
Vad gör du helst en ledig dag?  Om jag kunde drömma...
Beskriv ditt favoritdjur. Levande död i Dallas
Hur ser du ut? A hat full of sky 
Beskriv ditt humör idag.
Äkta vara
Vad är det viktigaste i ditt liv?
Änglar och demoner
Vad är helt oviktigt för dig?
Törst
Beskriv en plats du trivs på.
The City of Ember
Beskriv något du tycker är vackert.
Bärnstenskikaren
Vad längtar du efter mest just nu?
Ondvinter
Vad längtar du inte alls efter?
Slutet på Mr Y 

Det här var typ svårare än jag trodde!!! Mina böcker passade inte in nånstans!!!  

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har en grej till dig på min blogg! :)
    http://www.saganomsagorna.se/2011/10/namen-oj-och-tack-sa-mycket.html

    SvaraRadera