lördag 26 mars 2011

Day 20 - Favorite romance book

Jag läser väldigt sällan kärleksböcker. Faktum är att jag aldrig läser kärleksböcker... De enda kärleksböckerna jag har klarat av att läsa utan att bli galen är Twilightböckerna, antagligen för att de inte bara handlar om kärlek. Jag tycker inte att Twilight är jättebra böcker, men det är de bästa kärleksböckerna jag har läst så därför blir det så...

Var lite osäker på om jag skulle välja Eclipse eller Breaking Dawn, men så kom jag på att det är mycket mer spännande i Breaking dawn, så det fick bli den.

"It was like I had been born to be a vampire. The idea made me want to laugh, but it also made me want to sing. I had found my true place in the world, the place I fit, the place I shined." 

 Haha, så djup Meyer kan vara ibland... eller inte? Var det det bästa hon kunde komma på för att beskriva detta? Är det bara jag som tycker att det låter lite töntigt?

1 kommentar: