tisdag 1 mars 2011

Day 07 - Most underrated book

Det här var den svåraste dagen hittills. Jag har tänkt på detta från och till hela dagen och jag har fortfarande inte kommit på något som skulle kunna passa här egentligen. Men det får bli en bok som jag inte ens har läst än....


The city of Ember av Jeanne Duprau, som inte ens har blivit översatt till svenska, fastän det finns en film som är baserad på boken. Jag har sett filmen och därför köpte jag boken, men har inte hunnit läsa den än. Men filmen var underbar så boken måste vara ännu mer underbar. Ifall den inte är det så lovar jag att göra om denna dags inlägg med en annan bok, men det tror jag inte kommer hända!

1 kommentar:

  1. Jag har sett filmen, den var bra! :) Däremot är jag inte så nyfiken på boken, iallafall inte just nu.

    SvaraRadera