måndag 7 februari 2011

Hej igen!

Jag har inte glömt bloggen, jag har bara inte haft så mycket tid till att skriva. Jag vet inte riktigt varför för jag har inte så jättemycket att göra just nu egentligen, fast jag har i och för sig inte varit hemma så mycket i helgen. Därför har jag inte heller hunnit läsa så mycket. Har inte ens läst halva boken jag läser nu, vilket är riktigt dåligt tycker jag.

Jag och en kompis planerade idag att vi skulle gå på bokrean direkt de öppnade den 23e februari, men så läste jag just på skolans hemsida att vi har friluftsdag denna dag, så vi är inte lediga denna dag och hela vår planering slogs i tusen bitar. Varför måste allt viktigt hända på onsdagar?! Alla lärare bokar upp alla onsdagar bara för att de tror att vi inte har något för oss då, fast det egentligen är då vi jobbar. Vi har endast projektarbetstid och lärare har en jobbig vana att ta den tiden till att ha prov och studiebesök, vilket borde vara förbjudet!!!! Och de förväntar sig att vi ska bli klara med arbetet i tid....

Aja, får gå på bokrean på torsdagen eller då jag kommer hem från friluftsdagen. Måste i alla fall dit! Ska köpa sjukt mycket böcker! Ska ju åka dagtåg ända till Skåne och tillbaka så jag behöver måååånga böcker! =) Fastän jag säkert bara kommer att hinna läsa en... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar