söndag 27 februari 2011

Day 05 - A book that makes you happy

Okej, detta börjar bli tjatigt. Men jag blir alltid glad när jag läser denna bok (och de andra i Harry Potter serien). Förut när jag var sjuk och ledsen för att jag saknade massa folk så tog jag fram denna bok och läste. Det hjälpte, tårarna försvann och jag började tänka positivt. Jag har förresten läst den här boken varje gång jag flugit ner till Skåne i mer än ett år. Jag har alltså bara läst boken de gånger jag har flugit, och jag rekommenderar verkligen denna bok på planet, perfekt om man är flygrädd dessutom! =) Detta är ju också boken som började hela Harry Potter - historien, så hur skulle den inte kunna göra en glad?

1 kommentar:

  1. Jag håller med. Harry Potter gör mig alltid glad!

    Amelie
    www.ameliesboktips.blogg.se

    SvaraRadera