måndag 17 september 2012

Nya böcker!

DSC_1869ä

Jag vet.. jag skulle inte köpa några fler böcker förutom de jag hade bestämt att jag skulle köpa. Och det var inte dessa. Men jag var tvungen att köpa en kursbok från Amazon och då råkade jag se dessa och kunde inte låta bli. Dessutom så blir man så mycket gladare om man får bra böcker tillsammans med en kursbok! Man blir genast mycket hurtigare och går direkt och hämtar paketet då det har kommit. Lika kul är det inte då den enda boken i paketet heter något i stil med “Human Physiology”. =)

Jag hade dessutom lovat en kompis att jag skulle läsa dessa böcker fort för hon har just läst ut hela serien (efter att jag lånade henne The Maze Runner) och hon vill ha någon att diskutera med. Jag har redan läst mer än halva The Scorch Trials och jag tycker att den är precis lika bra som The Maze Runner, vilket jag  inte trodde eftersom många säger att de blivit besviken på den. Hoppas att The Death Cure är lika bra också!

Jag gillar dessa omslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar