söndag 29 maj 2011

Liten enkät

Nu är det nästan sommar och jag har gjort det sista provet i gymnasiet! Detta betyder alltså att jag kommer att ha mer tid till att läsa nu, vilket blir totalt awesome. Jag har dock inte hunnit läsa nästan någonting denna vecka eller förra så det dröjer nog några dagar innan jag kan lägga upp en recension. Jag hittade en liten rolig enkät som jag tänkte försöka svara på i alla fall.
 
Drömrelaterad titel i bokhyllan: Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
En minnesvärd litterär drömskildring: Jag kommer inte direkt på någon bok som jag har läst där någon drömmer. Hmm...
En bok som gav mig mardrömmar som barn: Alltså jag kommer faktiskt inte ihåg... Men jag vet att jag drömde om Cruella DeVil typ hela tiden då jag var barn, men det var säkert från filmerna.
En bok som ger mig mardrömmar idag: Jag har fått mardrömmar av Låt den rätte komma in flera gånger, ibland är drömmen en mix av den och Twilight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar