lördag 2 april 2011

Min läsning i mars

Denna månad har varit ungefär lika värdelös som förra när det kommer till läsning. Jag har bara läst två böcker och en av dem var bara 49 sidor, men det räknas som bok i alla fall för det stod det på 118118 att en bok räknas som en bok då den är 49 sidor lång. hihi.

Jag har läst:

The City of Ember av Jeanne Duprau

Lyra's Oxford av Philip Pullman <-- Utspelar sig efter Bärnstenskikaren!


Jag hade planerat att hinna läsa ut Ondvinter också men jag har typ 40 sidor kvar fortfarande, och det beror på Högskoleprovet som jag har spenderat hela denna dag med att göra... Ehmm.. Aja, jag läser väl snart ut den i alla fall...

1 kommentar:

  1. Jag hade ingen aning om att Lyra's Oxford utspelar sig efter Bärnstenskikaren :O Jag trodde bara det var som en extrabok om hur livet där var.. Oj, måste nog fundera på att läsa den då!

    SvaraRadera