lördag 12 mars 2011

Day 11 - A book you hated

Spelar roll av Hans Olsson
Det här var en bok som jag verkligen mådde dåligt av när jag läste. Jag tyckte allt med den var dåligt. Okej, budskapet är väl bra egentligen, men jag tycker bara inte om att läsa om pinsamma saker, och pinsamma saker är bara förnamnet när det gäller den här boken... Vi läste den här boken i skolan så jag var tvungen att plåga mig ígenom hela boken och sedan skriva en lång recension på den dessutom... Visserligen var det ganska skönt att få skriva vad man tyckte om boken, men åndå. Jag ville bara glömma den.... Och uttrycket "det spelar ingen roll" är helt förstört för mig och mina klasskompisar....

Jag tycker verkligen inte om böcker som handlar om ungdomar som har problem, eller kärleksböcker för den delen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar