söndag 20 februari 2011

Jag har fortfarande inte läst klart Septimus Heap-boken och det är inte för att den är dålig eller tråkig på något vis! Jag tror mest att det är för att jag inte har haft tid/ork till att läsa så mycket. Fast jag egentligen vill. Det är så att jag tränar ganska mycket och så går jag ju sista året på naturvetenskapsprogrammet, så jag har ju en del skolarbete att ta hand om också.

Men jag har snart  läst klart boken som jag läser nu och då kommer jag att börja skriva mer. Dessutom är det ju bokrea nästa vecka och då kommer jag att köpa massa böcker som jag vill läsa!

Just det, boken som jag hade beställt, men som inte hade kommit, The unofficial Harry Potter cookbook, den kom dagen efter jag fått de andra böckerna! Så nu kan jag baka massa roliga tårtor, pajer med mera som är med i Harry Potter-böckerna! =)


På tal om ingenting så är det sån här musik jag gillar.



Jag skrev detta inlägg igår men min dator stängde av sig själv(?) och sedan glömde jag bort det av någon konstig anledning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar